Friday, April 18, 2008

"..anda sebagai pengkritik yang hebat!!"


Uu..Uu..
Ya.., saya mahu anda semua jadi seorang pengkritik yang hebat & disegani..!! sila kritik penyanyi videoclip dibawah itu, ahhh..sempena juga AF6 ni, saya perlukan komen anda yang kreatif & lagi inovatif itu..juga selain melatih anda sebagai pengkritik yang hebat, berkaliber & juga disegani..!
keh keh keh..
kepeh kepeh kepeh kepada penyanyi-x yang menyumbangkan lagu "menghitung hari"di bawah ini... =P

*muka penyanyi sengaja tidak difokus dalam videoclip ini!!

16 comments:

iena amoi said...

sape yg nyanyi tuh nize??

kerplunk said...

nyanyian yg bagus...sangat2 bagus...untuk sakitkan hati jiran tetangga!!

Inah said...

pitching ke laut..tone x sedap..hahahaha..evil kan komentar inah :P

Nizam Abdul Rahim said...

kak iena,
si penyanyi itu adalah housemate saya..tapi namanye dirahsiakan! keh keh keh

ciput,
ha ha..tapi sebenarnye, jiran belakang rumah gua selalu menyakitkan hati kami..pukul 2-3 pagi pun masih nyanyi lagu ruffege dengan suara tak sedap itu!! ahh...kepeh kepeh kepeh

inah,
ha ha..tapi lagi ganas cakap macam ni "pitching ke laut dalam..tone suara kelabu asap macam unta.."
emm..emm..nampaknye kena saya nyanyi jugak baru best agaknye!! =P kepeh kepeh

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

ala...watashi tkleh buka pun abg nize!!!

Nizam Abdul Rahim said...

boleh la hana..!! kena tunggu dulu sebab buffering videoclip tu..& jangan lupe kritik ya!! ha ha.. =P

Diyanazman said...

tak tengok muka pun nak muntah darah... kalau nampak muka muntah darah beku kaler pepel terusss

nazreen said...

kritikan kena tangguh sebab buffer sgt lmbt..huhu

kawaii_desu said...

huh, layan rupanya...
ABG NIZE, saya sudah hapdet okeh

Nizam Abdul Rahim said...

diyana,
Uu..Uu..ya! ahh..diyana adalah seorang pengkritik yg sangat hebat setakat ini..! ha ha

nazreen,
cari capaian yg berkelajuan tinggi..!

farah,
layannnnn..ek macam farah fauzana la pulak! kepeh kepeh =P

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

menghitung hari ke menghitung jari nih??
ahahaahahhahha...

komen watasg
"suara yg nyanyi tu tak cukup jambu"
ahahahahah

Abg Bani said...

suara penyanyi utama pitching ada lari sikit, tapi tone aku rasa ok. tapi yg paling aku sedih suara penyanyi latar. hmmmmmm...penyanyi latar tu kene banyak lagi menggali, lebih lebih lagi mengali kuburnya sendiri kerana walaupun ajal maut di tangan tuhan, dikhuatiri ajalnya akan sampai terlebih dahulu kerana mungkin dihempuk oleh pemain gitar dalam klip ini mahupun para pembaca blog dan juga jiran tetangga. dan nasihat saya kepada penyanyi utama, kalau bole cari la lagu yang tidak akan menyakitkan hati dan telinga para pendengar.

sebelum nyanyi, adalah afdal buat bubling, lebih baik lagi buat bubling letak kepala dalam baldi yang penuh dgn air sabun.

Nizam Abdul Rahim said...

hana,
ahahaha..penyanyi ini adalah laki-laki yg sejati, kalo nak yg jambu hana,kena cari yg auwwww..! =P kepeh kepeh

bani,
ha ha ha..kritik itu yg aku mahu! ko memang pengkritik yg mempunyai pakej yg lengkap & hebat sekali! ha ha..kepeh kepeh 4juta kali bubling dengan air sabun.. =P

kawaii_desu said...

sungguh menyayat hati suara penyanyi tu...

seakan2 tgh teran nak beron huhu

jgn mare aaaaaa

Diyanazman said...

meh ni aku nak krutuk (kritik +kutuk) lagi...
aku tatau la sape yg nyanyi tu kan, tapi bila aku bukak tv je mesti Toi tengah nyanyi.. ni aku nak marah ni!!! apsal dia kasik nama Toi??? takde nama lain ke?? dia ingat sedap sangat ke nama Toi?? apsal tak Botoi je?? Apsal tak Kacang Botoi?? Apsal tak Botoi Susu? Aku benci tul la... Suruh dia tukar nama boleh tak??? eee!! geramnyaaa

Nizam Abdul Rahim said...

diyana,
ha ha..Toi tu seakan jelmaan AR Tompel jek! ahhh..kepeh kepeh =P