Tuesday, August 12, 2008

Sampah..


Situasi 1#
"Hey..tolong buang sampah itu..!?" kata si A.
"mana-mana?" jawab si B.
"yang itu, hanya 2 kaki dari kamu.." kata si A lagi.

Situasi 2#
"Murid-murid..,hari ni kamu semua kena bersihkan kelas dan buangkan sampah-sampah ke dalam tong sampah.." kata cikgu C memberi arahan.

Situasi 3#
"Busuk..berulat eiii..., apsal la tak buang sampah tu kat luar umah..!?
isk isk isk.." tanya si D kepada si E.


Situasi 4#
"Eh..,sampah kat 'Recycle bin' ko penuh..tak pernah 'clean' ke..!?" kata si F
"itu sampah ka?" tanya si G balik

..itu saja lah contoh-contoh situasi mengenai sampah dan termasuk entry ini juga dikategorikan sampah..! keh keh keh keh keh keh.. =P

15 comments:

Abg Bani said...

aku rasa mcm nak tangkap hang, ikat kaki dan tangan hang. tutup mata hang. letak hang kat dinding. pastu aku ambik senapang dan tembak tepat kat perut hang. itula yg aku rasakan sekarang ini

Nizam Abdul Rahim said...

Uuu..uuu...larii!! =P

Abg Bani said...

hang lari la..aku kejar pakai machine gun

Nizam Abdul Rahim said...

bani,
ha ha ha..hang bawak bersabaq! aku rase dah banyak sangat dah sampah disekeliling aku ni..!! =P

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

ekekekekekekk
sabar abg baniii
saboooo

abg nize
citer misteri masih belum terunngkai tau

Ayaq masak said...

sampah masyarakat juge patot dibuang!

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

saya menyokong dgn seruan ayaq!

**hana berdiri atas meja sambil melaungkan sokongan

Diyanazman said...

hahahhahaa... aku benci betul baca entry kelakor sampah camni! hahahaha
tapi mmg betul sampah masyarakat dan pencuri handbag braun buffel ku patut dibuang ke laut dalam (jurang mariana)

Nizam Abdul Rahim said...

hana
misteri sentiasa menyelubungi diri..

ayaq
emm emm..sy sokong! *sambil angkat kaki

diyana
benci takpe, tapi jangan mengata..!! =P

iena amoi said...

Bagus betollah hang nih nize..pasal sampah pon hang belh buat entry.....uhuhuhuhu

takpelah..janji hang hapdet...ehehehe

Nizam Abdul Rahim said...

kak iena,
Uuu..Uu..pasal cacing kerawit pun saya boleh buat..! =P kepeh kepeh kepeh

kawaii_desu said...

huhu

nize, awat sampah tu berlubang di tengah??? ada makna apa2 ka???

"benci takpe, tapi jangan mengata..!!"

hmmmmm... i try

Nizam Abdul Rahim said...

farah..sebab sampah tu akan digunakan dalam rancangan bolos..!! ha ha..
try..lah try..jgn mengata!! =P

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

abg nize..
update!!!

Nizam Abdul Rahim said...

baik!! =)