Monday, December 22, 2008

sawang yang saharu..!


biar lah ia bersawang...
kerana aku sudah makan sup tulang..
bani..?! sedap kah sup tulang yang diyana hidang..?
ya..! aku belasah je sup tulang tu sehingga perut ku kenyang..
habis 2 buku roti ku makan..lalu ku lihat si bani makan perlahan tapi abis jugak 2 pinggan..
(..................................................................................)?!
...dan biar lah ia bersawang..
kerana ku sudah makan sup tulang!!

sekian tima kasih..! =P

22 comments:

Abg Bani said...

haruskah aku komen????

Nizam Abdul Rahim said...

kena komen bani..!!! hak hak hak.. =P

Abg Bani said...

sukati aku la..

Nizam Abdul Rahim said...

nanti aku jatuhkan hukuman utk ko..!!

Abg Bani said...

sudah la hang..hang yg patut dijatuhkan hukuman. walau apa pun, mulai ari ni aku nak berbaik dgn hang...sbb hang nak sponsor tiket kapal terbang pegi balik ke kuala terengganu..yey yey...

Nizam Abdul Rahim said...

hang tak boleh jatuhkan hukuman terhadap aku...,sebab aku seorang je yang boleh jadi tuan hakim..!! har har har...

Abg Bani said...

takpe la...apa yg hang cakap mmg betul...janji ko sponsor tiket..yey yey yey

Nizam Abdul Rahim said...

hang la sponsor aku pigi bali ka? atau jakarta ka? boleh ka..?! horeeyyy.. =P

Abg Bani said...

boleyyyy....boley blaaaahhhh

Nizam Abdul Rahim said...

UUuuu..Uuu..sedihnye

kawaii_desu said...

??? pi terengganu??? bani pun saharu jugak???

Ayaq masak said...

kak d masak sup tulang ke

Nizam Abdul Rahim said...

farah,
ntah...pi trg pun nak tiket kapal terbang!! apa la diaorg ni..

ayaq,
iye..kak D masak sup tulang...ooohhh sungguh lazat..boleh dimakan begitu saja..! =P

Maradeka said...

umah no 57 bukit kuchai dulu byk sawang....saharu 117x....

Nizam Abdul Rahim said...

maradeka,
kesian kat brotherhood of wolf(abg zack)..takdak org kat sebelah, bersawang pulak tu...ahhh rindu pulak kat anak2 brotherhood of wolf..!! =P

Diyanazman said...

Bani monster... tak sedap pun dia makan jugak... hahahaha

Abg Bani said...

makan dgn berhati hati

Nizam Abdul Rahim said...

diyana,
memang benar lah bani adalah monster pemakan tulang!!

Mohd Yazri Bin Yahaya said...

Woit beb,

Teringat lak kat umah tuh. Errmmm sape lah pulak maradeka neh?

Ko teringat kat Farah ka? Aku rasa dah besar agaknya anak Brotherhood of wolf tuh yek. La la la

Nizam Abdul Rahim said...

yazri,
a'ahh..farah mesti sudah membesar sebagai gadis remaja skang ni..mesti bertambah cun agaknye..! tapi si aishah tu mesti sudah pandai malu..

kawaii_desu said...

Nize: farah di sana membesar bagai johan, farah di sini??? besaq2 jangan sebot aaa

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

haru tul abg nize nih
ahahahaha