Tuesday, February 17, 2009

..aksi kangkang!! =P kepeh kepeh

jangan lah sekali kamu mencontohi aksi kangkang ini..
ia sungguh tidak sopan..dan dot dot dot...
jangan lah juga kamu letak gambar yang boleh orang komen perkara tak baik di internet..
dan jangan perasan aksi posing seperti di atas ini dan menganggap sangat hensem.., padahal tidak..!!
adalah gambar ini sebagai contoh pengajaran..
ha ha ha..hak hak hak maafkan kami puaka blog..maafkan kami!! =P kepeh kepeh kepeh

16 comments:

Diyanazman said...

hahahahahaha!!!
hahahahahhaha!!!

*gelak guling-guling*

hahahahhahaaa!!
hahahahahah!!!

*gelak sampai muntah*

Nizam Abdul Rahim said...

ha ha ha ha ha ha....*turut guling

aha ha ha ha ha... =P

Diyanazman said...

tapi ko jangan memperkotak katikkan gamba aku lak lepas ni nize?

Nizam Abdul Rahim said...

Ohh..diyana, tidak sekali!! saya tidak akan memperkotak katik melainkan perkara yang baik-baik saja! =P

Abg Bani said...

diskriminasi....adalah tidak adil sama sekali...apsal hang tak nak memperkotak katikkan diyana?

Diyanazman said...

sebab aku ada imuniti!

Diyanazman said...

ko ingat blog jjcp yg lenyap tu pasaipe? sebab ko slalu kutuk aku!! kan dah terkena tulah!!

Ayaq masak said...

emmm gambo sapa tu...ntah2 gambo che'gu!!!

Nizam Abdul Rahim said...

Uuu..Uu..itu gambar abg bani ko!! =P hak hak hak...klukkk klukk klukkk* bunyi ayam piru

Nizam Abdul Rahim said...

tapi ayaq, boleh kah che'gu mengambil gambaq mencangkung kamu dan di letakkan di sini sebagai contoh yang kurang sopan..?!! aha ha ha ha ha... =P

Abg Bani said...

so what...i am a rock star lalalalalala...siap hang...siappppppp

Nizam Abdul Rahim said...

bani...hang sabaq noooOO..!! jangan marah.. =P

Ayaq masak said...

ceh..siap la nanti!!!!!

kawaii_desu said...

nize sangat merbahaya, oleh itu jgn bagi gambaq kat nize nanti jadi macam bani and shanu, kesian tau... tapi bani kena takpa kot heheh

bt posing bani tak seksi cam budak mana je muahahah

Nizam Abdul Rahim said...

farah pun nak kena di perkotak katik kan jugak ni...hak hak hak.. =P kepeh kepeh kepeh

kawaii_desu said...

huhu ampunkan kami penunggu gua!!!