Friday, April 24, 2009

..Nize GumMiez!! =P kepeh kepeh kepeh

Aku terjumpe satu produk 'Nize GumMiez' nama dia...ha ha ha, Aku gila teruja la...dan gula-gula jeli ni sekurang-kurangnye barangan halalang toiyiba la...jadi aku tanye pak cik yang menjual gula-gula ni brape harga?! katanye RM2.50 satu plastik tu...kira ok la...
ahhh...yang pastinye gula-gula ni disini takde tagline yang tulis "Kepeh kepeh kepeh..."
Cuba la hangpa semua cari di pasaran kalo jumpe gula-gula jeli ni...ha ha ha =P kepeh kepeh kepeh

9 comments:

Diyanazman said...

FUYOOOO...!!!! ADA CEKELAT SENDIRI TUUUU!!!!
BELIKAN MIKI SEPEKAT!!

Abg Bani said...

sepekat tak leh la...sepeket bole laa. diyana blm telan lagi cekelat tu dah melekat kat lidah dia aha aha aha

kira hang bangga la tu...ceh

Nizam Abdul Rahim said...

diyana,
ape la sepekat?! sepekat susu ka..?

bani,
aku sentiasa bangga dengan diri ku ini..!! hang jeles..aku tauuu... =P kepeh kepeh

kawaii_desu said...

eleh kalau nak kira track record typo kat sini, nize lah ytg paling banyak buat typo lagi mau perli diyana

sapala yg pi advice halagel bubuh nama nize tu ish ish ish

Kamehameha Expert said...

fuyooo...makin maju hang la ni

Nizam Abdul Rahim said...

farah,
salah taip takpa..!!jgn salah laki..Uuuii haru biru jadinye..

Ciput,
maju..kedah maju...

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

ekekek..abg nize sudah jadi businessman
bagus2 ada syer tak nih?

Nizam Abdul Rahim said...

hana,
ahahahaha...takde syer..kalo tak dah lama kaya abg ni..emm

kawaii_desu said...

salah laki?? tak siapa ingin berlakik!!! (dlm bujang lapok)