Wednesday, February 20, 2008

" usya' tanpa perasaan.."

file autocad itu..!

emm..aku dari tengah hari tadi dok usya' file autocad itu dengan tanpa perasaan..!! dan buat-buat sibuk bekeje..ahhhh malasnye..sebenarnye tidak perlu aku tengok file autocad tu, keje tu dah settle..tapi ape kan daya Ku hanya untuk memperdayakan bos aku itu..! ha ha ha..kepeh kepeh kepeh 10juta kali usya' tanpa perasaan..! =P

17 comments:

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

aiyooooooo....
apa ni abg nizeeee????
dok pahang

kerplunk said...

mesti tempat lu bau hancing manjang bro!

Nizam Abdul Rahim said...

hana,
dok pahang..mungkin jugak kelantan, tak pun kedah atau sabah bahhh..!! keh keh keh =P

Ciput,
selalu kencing baik untuk kesihatan!
ha ha ha..

Abg Bani said...

air kencing juga mampu menjadi ubat

Nizam Abdul Rahim said...

emm..ubat ape bani?! ha ha..

Abg Bani said...

ntah tak tau. menurut amalan masyarakat cina tradisional, air kencing mampu mengubati beberapa jenis penyakit (apsal ayat aku tetiba skima giler nih)

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

aahahahahh

tp teori yg abg bani bg tu mmg iiewww....aahahah

Abg Bani said...

mana la tau kot ada org nak cuba kannnnnn...heh heh heh

kawaii_desu said...

nampak cam peta kedai mas yg kena rompak je huhu (ayat pramlee)

Nizam Abdul Rahim said...

farah,
Ente kenal itu perompak..?!kalo ente tarak kenal itu perompak.., macam mana mau tangkap itu perompak?!

Ayaq masak said...

Ahhh teknik memperdaya bos yang sungguh bijak skali!! Kepeh kepeh 39 kali perdaya bos..

Nizam Abdul Rahim said...

ayaQ,
ini salah satu helah che'gu, ada banyak lagi..aahh kamu pun satu hari nanti akan mencipta banyak helah lagi..! ha ha ha percaya lah! =P kepeh kepeh kepeh 10kali delete komen sensitiP..

iena amoi said...

tuh auto cad cam nak bina highway jer...betol yeh?

kawaii_desu said...

huhuhu...
satu geng dgn komeng yerrrr

Nizam Abdul Rahim said...

farah,
komeng mana tu?!ha ha ha..

Nizam Abdul Rahim said...

kak iena,
emm..emm..tu drawing autocad street lighting! aah..buat highway la tu..

kawaii_desu said...

ala... musti tak nengok citer nasib do re mi