Wednesday, February 6, 2008

"Uuuu..Uu..hari yang Dahaga..!!"

Argghh...hari ni aku sungguh dahaga! lalu aku pegi menyelokar peti ais di opis Ku ini.."Ya..emm emm rezeki Ku hari ni, air ribena..!!horeyy.." kata Ku didalam hati
air ribena yang dimaksudkan itu

"hmm..aku tak peduli, aku mesti belasah air ni.." tegas Ku didalam hati
"Uuu...arhhh lega, sedapnye air ni.." kata Ku dengan bisikan perlahan
aku dahaga..aku minum, aku dahaga, aku minum lagi..dahaga lagi & aku minum lagi..!!

"emm..sedapnya kalo aku boleh buat air pepsi(70%)+oren mirinda(25%)+7 up(5%) lagii.." kata yang bermain-main dalam fikiran Ku..sambil mengimbas kembali kejadian itu masa pegi The Curve ujung minggu itu hari kat Kedai Karipap Ikea.
Uuuuhh...aku dahaga lagi, aku minum! dahaga lagi, aku minum lagi..har har har, aku sangat suka..!!

8 comments:

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

bebetul dahaga abg nize nihhhhh

satu jag tu habih ke?

Nizam Abdul Rahim said...

hana..,
emmmm..abis la 5 gelas!! ha ha ha..
sungguh malang air ribena itu..! =P

iena amoi said...

ahahahaha...pasal dahaga pon bleh update...ekekekek...lawaklah ko nih nize. Seres..betol ko dahaga.

Tp campuran air pepsi + Mirinda + 7 up tuh mmg best ker? :D

kawaii_desu said...

tak cirit ka ABG NIZE minum ayaq campoq2 lagutu

Abg Bani said...

mmmmm mmmmm mmmmmm

kawaii_desu said...

ai bani lein macam je hang punya mmmmmmmmmmmmmmmm tu?? huhuhu

Nizam Abdul Rahim said...

adek(kak)iena,
Ooo..try la campuran air pepsi+mirinda+7up tuuu..!!

farah,
Ok jek..takde cirit pun!!

bani,
mmm mmm mmm
tapi mari lah kite minum teh tarik!

Abg Bani said...

uhhuk uhhuk uhhuk