Thursday, May 29, 2008

Unplugged..!!

Uuu..uu..atas permintaan Cik hana (Blogger-TokiDoki)
saya telah sumbangkan suara & juga bermain gitar dengan tak sedap didengar!..sebab rakam lepas bermain badminton semalam..letih Ooo..emm emm kepeh kepeh (*diyana, azman, bani & kawan2 yang lain, sudah biasa mendengar suara saya ini)
sebenarnya cik hana hendakkan penyanyi x itu menyumbangkan lagu, tapi penyanyi x cuti balik kampung..
Oleh kerana itu, saya sendiri sumbangkan lagu '11 januari' nyanyian artis 'Gigi' bahagian chorus saje... & lagu 'Lelaki ini' nyanyian artis 'Anuar Zain' tidak dapat saya sumbangkan hana, sebab takde kord lagu ittewwW..! Uuu..Uu..maafkan kami penunggu gua..maafkan kami!! =P



'11 Januari'

Chorus:

"Kau bawa diriku..
Kedalam hidupmu..
Kau basuh diriku..
Dengan rasa sayang..

Senyummu juga sedihmu..
adalah Hidupku..

Kau sentuh cintaku..
dengan lembut..

Dengan sejuta warna.."

video

19 comments:

nazreen said...

8 kali dgr blk utk komen
tp...no komen la
hehe..

Inah said...

ini suara sebenar ke??

iena amoi said...

lor....tak dpt nak dgr lagi....uhuk. Sound card PC nih rosaklah..uhuk

kawaii_desu said...

why video no longer available ha???

alas... disaster huhu

Abg Bani said...

bismillahirahmanirahim,

lagu ini bila dinyanyikan oleh penyanyi x itu, wajarlah ditukarkan kepada 11 september. kerana apa? kerana pabila mendengar penyanyi x itu membuka saja mulut mendendangkan lagu itu, tercetus rasa ingin menjadi terrorist dan mengganas ingin membunuh penyanyi x ini.

dan bila mendengar beliau menyanyikan lirik ini, terasa seperti wajarlah diberi jawapan:

"Kau bawa diriku..Kedalam hidupmu..
(BIAR AKU BAWAK HANG KE DALAM TANAH!!!!!)
Kau basuh diriku..Dengan rasa sayang..
(MEH SINI AKU BASUH HANG DENGAN SEGALA JENIS PEMBASMI KUMAN DAN BAKTERIA SERTA CLOROX)

Senyummu juga sedihmu..adalah Hidupku..
(HANG DAH LAMA HIDUPPPP?)
Kau sentuh cintaku..dengan lembut..
Dengan sejuta warna.."
(MEH SINI AKU SENTUH HANG DENGAN TENDANGAN PADU MAUT)

Nizam Abdul Rahim said...

bani,
ha ha ha..ya, nampaknye ia berjaya disampaikan dengan ada rasa..
tapi lagu tu aku nyanyi la..
kepeh kepeh kepeh =P

Nizam Abdul Rahim said...

nazreen,
oits..8 kali tu!!

inah,
tiada penipuan disini..!

kak iena,
pc bisu rupenye..

farah,
biaq betoi.. =P

Abg Bani said...

sbb aku tau hang nyanyi la aku nak benamkan hang dlm tanah sbb rosakkan lagu peberet aku

Ayaq masak said...

gile rusak lagu peberet ai...

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

alahaiiii
sgt suka!!!
**tak kisah la org nk kata hape kannnnnnn


to be honest with u abg nize

hana turut nyayi sama dengan video clip ni
dan bertepuk tgn bila sampai saat yg ke 49!!!

thank you abg nizee!!!!!!

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

lelaki ini???
minta kawan abg nize nyanyi

muahahahahaha


***giler keji watashi

Abg Bani said...

hana...kalau nize nyanyi lagu 'lelaki ini' nescaya ia bertukar menjadi lagu 'resakse ini'

Nizam Abdul Rahim said...

ayaQ,
chegu rase, kalo kamu nyanyi lagi rosak..!! kekekekek... =P

hana,
sama-sama =)
abg rase bangga la, hana sorang jek yg suka..!! kepeh kepeh kepeh =P

bani,
aku cuba nyanyi lagi lagu 'lelaki ini' dengan versi 'lelaki melayu terakhir'..!!

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

sila la nyanyi lagu lelaki ini
abg bani?

taknak cuba ke??

musti beshhhhh!!!

ahakss

Ayaq masak said...

saya memang digelar Perosak Lagu Antarabangsa masa kat high school dulu..jangan taktau..hehe

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

nynyi la ayaq

muahahaha

Nizam Abdul Rahim said...

ayaq,
ha ha ha..musti pak ali selalu kena paksa dengar kamu menyanyi!! ha ha ha.. =P kepeh kepeh

hana,
em..emm..menarik tu! =P

Diyanazman said...

nize, awatla hang ni gile glemer sangat??? aduuhhh sakit gegendang telingakuuu

Nizam Abdul Rahim said...

diyana..ini adalah utk memenuhi permintaan cik hana itu!
saya tak mengejar ke'glemer'an itu.. =P kepeh kepeh