Friday, October 17, 2008

..Darjah Satu ke Darjah 6: Katak Kertas..!! part 3

..Emmm emm, salah satu benda origami..katak lah yang selalunya aku buat! tak tau kenapa la kan..kalo ikutkan kapal terbang & perahu tradisional tu lagi senang nak buat..keh keh keh salah satu hobi pada waktu nak buang masa jugak la..masa lepak kat kedai mamak sambil² tu gatal² tangan buat katak ni..! kepeh kepeh =P
sapa tau skill nak buat katak kertas ni..?!! sila bunyikan hon anda..! ini salah satu ilmu yang dapat dari cikgu masa sekolah rendah dulu..
Uu Uu..tapi kena denda lompat katak sungguh memalukan! ahh.. =P

15 comments:

Abg Bani said...

ooo katak rupanya...aku ingatkan model kapal angkasa...

kawaii_desu said...

2 makhluk yg tak diketahui apakah benda itu dlm gambarajah di atas merupakan makhluk parpu dan makhluk kepeh kepeh...

Nizam Abdul Rahim said...

bani,
kira canggih jugak la katak tu...macam kapal angkasa!;P

farah,
cuba tengok betul-betul!! ingat tang benda lain ni..kepeh kepeh

Diyanazman said...

farah cuba hang cium katak tu mungkin akan menjadi hans isaac

kawaii_desu said...

aik, kali ni nize pulak yg lue...
ingat tang mana tu nize???
ish ish bani tlh berjaya merosakkan nize

diyana G, why hans??? takmo nak adam levine huhu yelah tu

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

eheeheheh
walaupun itu cuma kertas
watashi tetap geli

Abg Bani said...

hana patut belakon citer ali setan. sbb nanti kalau besday hana bole dapt hadiah katak hak hak hak

Nizam Abdul Rahim said...

diyana,
farah cium jadi batu!

farah,
takde-takde..mana ada rosak?!!

hana,
geli itu adalah satu tindakan positif! muahahahaha...

bani,
kalo hana dapat katak, terus demam seminggu!

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

hamboiii abg bani
kalau hana berlakon ali setan
paksa anuar zain tuy jd katak
br hana sanggup
ahaks

Abg Bani said...

kensel...tak nak ambik hana berlakon sbb hana rupanya kambing hitam jadian har har har

Nizam Abdul Rahim said...

emm..emm..sebelom ambik watak 'asmida' tu..hana kena screen test ngan abg nize dulu la part script "ali setan...ali berukkk....ali monyettt...aku benciiiii..setan..beruk...monyett...!!"

Abg Bani said...

dan nize sesuaila sangat sangat mengambil watak 'mat kicap' dalam tom tom bak itu dan nama barunya 'mat kepeh'

kawaii_desu said...

dah melalut dah...

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

tu arr fk
kita baru bg satu point
diorang dua orang nih dah bantai 30point

kawaii_desu said...

hana chan nize dan bani ni umpama penyakit berjangkit, lepas sorang merapu, lagi seorang akan merapu huhu