Monday, January 12, 2009

..kesan daripada itu..!!?

Sekarang.., anda sudah mula ada tanda-tanda
kebotakan itu..menandakan proses penuaan
sedang meningkat tahap kelajuannye...





tapi jaga-jaga mulai 3 bulan dari sekarang hang(bani) akan jadi begini..!
hak hak hak
=P kepeh kepeh kepeh

13 comments:

Inah said...

harusla pakai syampu yg betul lepas ni :)

org kata botak ni sbb banyak pikir :)

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

tak pun lepas syampu kena bilas betul2 jgn tggalkan sisa syampu kt kulit kepala

Nizam Abdul Rahim said...

emm emm..rambut rosak..?!! tak adaaa.. =P

Abg Bani said...

aku nak saman nize nak mintak royalti

hana, dlm kepala otak ku ini semasa membaca komen hana abg dok terbayang kepala kena tanggal pastu dok kene bilas dalam mesin basuh yg pintu kat depan tu hahahahahahha

inah, bnyk pikir pun yer jugak....banyak buat buat pikir pun ada gak

Nizam Abdul Rahim said...

kluk kluk klukkkk...!!
**bunyi ayam piru

Inah said...

sape suruh buat2 pikir..ni mesti duk pikir masalah dunia :P

Inah said...

tapi ada kemungkinan org ini sudah tua..ayyaks..baik inah lari jauh2 :P

Abg Bani said...

agaknya inah sedang giat berlatih berlari sempena sukan olimpik ataupun sukan antara universiti kot. kat sini dia berlari, kat blog aku pun dia berlari

Nizam Abdul Rahim said...

hak hak hak...!! inah dapat keje, belari dari blog kkk ke blog jjcp..!! hak hak hak.. =P

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

ekekeekek
ye arr...abih tu ayat apa yg sesuai utk bilas kepala????

simbah kali kedua?

Nizam Abdul Rahim said...

hana..perkataan paling sesuai adalah...SIRAM!!
"ku siram selasih..ku siramkan..di dalam halamannn...."
hak hak hak.. =P

Abg Bani said...

suuriram ram, suuuuriram ram
suuuriram yang manissss

kawaii_desu said...

hana chan... simbah sangat bersesuaian dgn mereka yg bernama nize dan bani keran depa perlu disedarkan dari fantasi spt hj bakhil corak ayaq kat labu and labi heheh