Thursday, January 8, 2009

..makan kalsium ?!! =P

..susu mempunyai kalsium mudah serap oleh tubuh badan!!

situasi 1

lokasi di sebuah cafe

aku buka pintu cafe sambil senyum, lalu mataku tertumpu tepat kepada 2 orang kawan sekolah dulu setelah berbelas tahun tak berjumpa yang sedang minum di meja..makan di pingan..
lalu salah seorang menyapa..
"eh..senik, tinggi ar mung loni..lebih tinggi dari aku ni..!"
lalu ku menyoal "kenal lagi mung..aku ni?"
terus dia menjawab " kenal ar..tapi muko tu lain sikit ar loni..!"...dan terus sambung bebelannye "mung tinggi makan KALSIUM ko?! ahahaha.."
terus ku mencelah " aku minum SUSU...lagipun aku pakai kasut high heel..ahahhahahahaha..." terus gelak dengan agak kuat menyelinap gema suaraku di seluruh ruang cafe itu..
terus dia tersengih dan berkata " oo..kechek orang putih..high heel nah..! cikgu rohana(guru bahasa inggeris) marah lagi ko mung..bekali sampai loni dio duk ingat lagi.."

fakta** dalam kelas sekolah dulu aku antara orang yang agak kecik saiznya.. =P kepeh kepeh kepeh..

7 comments:

Abg Bani said...

nate bewok mung

Nizam Abdul Rahim said...

ambak bewok ghriyang ar..!! =P

Abg Bani said...

ambik bewok letak dalam supik aaa

Inah said...

ayyaks..bahasa kelantan..lama ditinggalkan..huhuh

Nizam Abdul Rahim said...

bani,
letok dalam supik geliya'..senyap tu'pah la nate bewok tu...wokk alohhh =P

inah,
ore jauh...senyap tu'pah..lamo dok dengar berito, baik ko?

kawaii_desu said...

bani dengang nize supo ayang kene ketek tunga je huhuh

by the way...

koboi mana minum air susu???!!! ehehhe

Nizam Abdul Rahim said...

wookkk aloh..farah,
macam ayye ketik tunga..awok tu jale molek sikit..nanti kan jijok tahi ayang mona..!! =P