Tuesday, January 20, 2009

Ulangtahun ke-1 kepekkepeh.blogspot.com..!!

17 comments:

Abg Bani said...

adussss aku tak bole nak celebrate ulang tahun blog aku...tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Nizam Abdul Rahim said...

tidakkk...wei!! aku semalam boleh masuk..?! apa sudah jadi?!! =P
tidakkkkkkkkkkkk....!!

Abg Bani said...

smlm aku bukak dlm kul 11 mlm, dah takde...aku pun tak tau jadi ape. tak dapat apa apa reply lagi dari webmaster

Kamehameha Expert said...

tidak ku sangka kepehkepeh adalah seusia dgn chimiki chikadee!!

tapi...tanpa jalancaripasal...blog kepehkepeh tidak akan lahir didunia...

mana jalan jalan cari pasal??..adakah sudah boikot blogspot n google sbb marahkan israel n us??

Nizam Abdul Rahim said...

argghhhh....blog JJCP amat penting bagi blog KKK, ia diibaratkan seperti aur dengan tebing..
bagi blog KKK ia amat menyedihkan jika kehilangan blog JJCP..!hu hu hu..

Super Nia Hana said...

tu la
blog jjcp dah ilang
adakah itu tanda sokongan ulangtahun Kepeh2?

Nizam Abdul Rahim said...

emmm..entah la hana, abg pun tak tau.. =P
**nyanyi sambil menangis
~`di mana..kan ku cari ganti...serupa dengan mu...'~

Abg Bani said...

kalau hangpa menangis...aku dok meroyan campur sasau...abih segala keringat dan kudrat yg ku limpahkan utk blog itu

Nizam Abdul Rahim said...

hang ditahap sasau campur meroyan..ia dipanggil SAUYAN...!! =P

kawaii_desu said...

bani:ish sapa la pi delete blog hang tu... tula remedy aku di kala sasau di sini

nize: eppy birthday to kepeh2.. farah akan jadi antara pengkomen setia di sini :)

Ayaq said...

hepi besday to kepeh kepeh.. kepade abang bani diharap bersabar..huhuhu.

kawaii_desu said...

nize apa ni gapdet lekaih, asal bukak je nampak mancis mancis mancis...

no ekoq ka kat kotak mancis tu?? hehe

Abg Bani said...

blog siapakah yg bosan ini?

kawaii_desu said...

giler bohsan

Kamehameha Expert said...

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

ngantuk la blog ni.
tak kepeh langsung

Nizam Abdul Rahim said...

aku baru balik cuti!! nanti hangpa semua.. =P

kawaii_desu said...

cheh, setuju dgn azman...

ingatkan dok kutuk blog kita bosan dia dah hapdet la, ni balik2 mancis mancis mancis...