Wednesday, March 18, 2009

..no meaning!! =P


ketenangan air ini
ada arus yang kuat dibawahnya..
keindahan permandangan ini
ada cacatnye jika ada kemusnahan atau kekotoran..
kesejukan air ini
ada kepanasan di dasarnya..
menyebabkan si bani berenang seperti cipan..
ya..., inilah Lata Belatan..!!

sekian tima kasih..kepeh kepeh kepeh =P

15 comments:

Abg Bani said...

air terjun ni mmg jernih gile. serius. kaler dia jernih lagi dari air mineral. permukaan dia sejuk, dasarnya suam suam kuku, tapi aku hanya mandi tak sampai 30 minit sbb gile apa aku nak mandi sorg sbb mat seni hilang seninya apabila tak sampai 20 minit lalu naik ke atas batu dan 45 minit selepas tu kitaorg pun balik

Nizam Abdul Rahim said...

aku sejuk la..lagi pun aku takut kepala air..nampak gelap macam nak ujan jek!! UUuuu..UUU...aku masih seram lagi la si budak eman manang tu.. =P

Abg Bani said...

aku nak lagi pegi situ...time ari kepala air tak menjadi

Diyanazman said...

apsal nize skrg macam puitis?

Nizam Abdul Rahim said...

ha ha ha..sekali sekala..kite patut berpuitis..!! salah ka?! no meaning la..walaupun kite tau ada juga makna di sini.. =P kepeh kepeh

Abg Bani said...

dia sejak balik dari kampung, demam plak tu dia jadi gila...mungkin pak ngan atok dia soh dia kawin kot lalalalalala

Abg Bani said...

walaupun pic dari hp mat seni ni tak cantik kualitinya...tapi masih lagi dapat lihat kejernihan air dia..jernih gile tak pernah aku tengok air jernih mcm tu. kalau air dia tak gerak, ibarat kita melihat batu batu tanpa ada air. jernih gile...

Nizam Abdul Rahim said...

emm..jernih...tapi bila ko berendam disitu terus menjadi keruh yang penuh dengan noda & dosa..!! =P kepeh kepeh kepeh

Abg Bani said...

hang la bnyk dosa...aku baik

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

memula baca mcm LATA BELACAN
ahahahhaa

Nizam Abdul Rahim said...

hana,
UUuuu..Uuuu...ada satu lagi lata kat besut, Lata Tembakah...mungkin juga hana akan baca Lata Tembakau..!! =P kepeh kepeh kepeh

kawaii_desu said...

Nize: apa tu kepala air??? salah eja ka or memang there is such thing?

Bani: hang dapat tgk batu2 if air tak bergerak??? ish ish ish.. what r u thinking???

Hana chan: ha ah la... cam belacan pun ada..

cipan reti berenang ka?

Nizam Abdul Rahim said...

farah..
kepala air tu..hanya bani yang boleh terangkan..!! dalam versi x-rated..emm emmm kepeh kepeh =P

Abg Bani said...

ferod ni slalu salah tafsir apa yg aku tulis. baca la betul betul. aku rasa nak korek je bijik mata si ferod ni dgn camca

kepala air oooo kepala air ooooo

kawaii_desu said...

hoh hang ingat mata aku ni cendoi ka nak korek2 dgn camca, banyak lagi benda lain yg hang boleh korek bani oooiiii.

aku tanya sebab aku tak tau apa tu kepala ayaq???? apa tuuuu????