Monday, June 30, 2008

TAG*** dari hana

1. Nama-nama timangan;
* keluarga terdekat panggil 'seni' erkk emm..seni pertahankan diri, seni pentas, seni khat dll.
* anak sedara panggil 'ayah ngah'
(ada dua org anak sedara hazim & farisha)
* di pejabat panggil 'nize'

* kawan masa belajar?
sekolah rendah panggil 'seni'

sekolah menengah panggil 'senik' erkk..dah tambah 'k' pulak,keh keh keh =P

universiti malaya panggil 'nize' yang asalnya 'nizam'


2. Anda seorang yang
;
* kata diyana "nize baik berhati mulia, juga blur dan pemalu.."
* kata azman (ciput) "badut sarkis yang makan slow dengan lawak paling bodoh pernah wujud
dalam muka bumi ni.."
* kata cabau "ciput, aku setuju ngan ko.."
* kata olet "paling cool.."
* kata bani "paling kepeh kepeh.."

3: Insan teristimewa?describe apa yang membuatkan dia terlalu istimewa di mata anda
;
* tanya hazim

4: Makanan favourite anda;
* tanya farisha


5: Favourite Colour;
* tanya hazim


6. Favourite Song;
* tanya farisha

7. Sikap yg Membuatkan anda Stress
;
* malas


8. 3 benda yg mesti ada dalam bag anda;
* baju sukan

* seluar sukan

* air mineral

9. Kali terakhir anda menangis beriya-iya..kenapa???
* emmmm..masa mak meninggal tahun lalu (tangisan dalam hati)

23 comments:

Abg Bani said...

apsal lak makanan kegemaran hang tak reti jawab sendiri?

Nizam Abdul Rahim said...

bani,
sebab aku rase semua aku gemar!! susah lah nak jawab..keh keh keh =P

Abg Bani said...

cisssssss

Super Nia Hana said...

ahahahaha
abg nize mmg lawak okkkkk
watahsi gelak cam sasau kat sini

nape tak tag abg baniiii?????????

tag la abg nize!

lagu anuar zen????

Abg Bani said...

hanaaa...shhhhh...diammmm...shhhhhhhhhhhh!

Nizam Abdul Rahim said...

hana,
abg tak leh tag si bani tu.., nanti dia kenakan caj 25% ler..!! =P

bani,
aku tag ko jadi 'Katak Coklat' emm..emm..nyamm nyammm!!

Abg Bani said...

siakap bilaaaaa?

Inah said...

abg nizeeeeeeeee..

x de ape..nak jerit je :P

Kamehameha Expert said...

susah nak bagitau makanan kegemaran...sbb makan slow sgt..

Abg Bani said...

moh kita tag azman chan

Nizam Abdul Rahim said...

inah,
Uuu..Uu..menghabiskan suara saje..! =P

ciput,
aku maserba(omnivor) semua makan wey..!! =P keh keh keh
tang makan slow tu semulajadi..ekekekekek

bani,
aku lebih suka menge'tag' cimiki..!

Ayaq said...

che'guuuuuuuuuuuuuuuuu~~

Mana datang nick 'seni' tu?

Abg Bani said...

meh sini saya jawabkan...uuuu uuuuu uuuu dari pasar seni ataupun pendidikan seni kot uuuu uuuuuu

kawaii_desu said...

huuh

padan muka kena tag
sapakah makhluk comel yg di mangsa itu???

kenapa bani harus jadik (read: tambah k) katak coklat??? cam cita harry potter pulak

Nizam Abdul Rahim said...

ayaq,
begini...dari nama penuh;
KHAIRUYUSNIZAM, jadi dari YUSNI..maka terus jadi seni..
emm seperti seni lukis, seni tari etc..dan kesan dari itu..chegu rase, chegu ni org seni jugak lah.. =P ahahahaha.. kepeh kepeh kepeh

bani,
pasar seni tempat aku ngan azman berkeliaran dulu tu..!! ha ha ha

farah,
makhluk comel tu anak menakan saya..!
emm..bani sebenaqnye dia juga ahli sihir sperti harry potter itu..!! =P kepeh kepeh kepeh

Abg Bani said...

oooo hang ngan azman dolu lepak CM...patut la ada unsur CM dalam nama CiMiki itu...

Diyanazman said...

aku syahdu ni... sebenarnya masa mummy nize pergi aku telah membawa dia berfoya-foya di fraser hill... huhuhu.aku amat bersalah sekali...

Nizam Abdul Rahim said...

diyana,
emm..emm..masa tu juga sebenarnye saya mahu cari ketenangan diyana..!
dan last minute dapat berita yg tak baik tu..ahhh sudah ditakdirkan & tuhan yg menentukan.. =)

Abg Bani said...

dah suratan dia pegi. takpe la. skurangnya nize dapat lama jugak peluang bermanja. aku sampai umur 8 tahun je

Azlina Ilzdaf said...

uwaaa....sgt sedih saya membaca jawapan yang last tu. uhuk

Btw, tau ker anak sedara hang jawapan pada soalan2 tu??

Ayaq said...

haha che'gu perasan seni lantas membuat video lagu2 yang dirosakkan itu la ye? Emm emm baru saya paham... kepeh kepeh 67 kali merosakkan lagu orang...

Nizam Abdul Rahim said...

kak iena,
mereka akan menjawab " yeaay..ayoh ngoh!!" =P kepeh kepeh kepeh

ayaq,
sebenaqnye merosakkan lagu adalah satu cabang seni..!! =P 177kali kepeh kepeh berlari anak-anak

kawaii_desu said...

sedihla pulak...