Wednesday, July 30, 2008

kerana Tiket Free..! kepeh kepeh =P

Uuu..Uu.., setelah dapat tiket free RM83 chelsea vs malaysia..maka semalam berangkat lah aku ke stadium shah alam mengambil masa 10minit dalam keadaan yang agak sesak di jalanraya. sebenarnye aku merempit motor housemateku semalam dengan kelajuaan 0km/j (jarum meter mati..cehh hampeh tul)

Maka menonton lah aku perlawanan itu, dari pengamatan aku tidak ada apa yang istimewa yang ada pada pasukan chelsea musim ini..jurulatihnya en. scolari nampak terjerit-jerit ditepi padang & agak sedikit terkepeh kepeh di situ..dan yang pasti musim ini Manchester United masih boleh mengekalkan lagi kejuaraan liga..!! yeahh..

Aku lebih teruja dengan kesungguhan pemain malaysia melakukan beberapa gerakan, mengelecek & cuba melepasi pemain lawan..hanya sedikit mengecewakan ketajaman bahagian serangan! ahhh..sayang sungguh!!

bayanganku & seikh peminat mati keras chelsea (berbaju biru itu)

Tapi yang pasti aku enjoy ke stadium & juga melayan kawanku seikh(peminat mati keras chelsea) semalam..!

29 comments:

Abg Bani said...

patut la smlm shah alam jem...

Nizam Abdul Rahim said...

ya..agak sesak!!erk..ko ada lalu shah alam ke bani?!

Abg Bani said...

ada...aku dari seks 26 nak gi seks 7

Nizam Abdul Rahim said...

ciss..tak singgah umah aku pun!!

Abg Bani said...

mana la aku tau umah hang kat mana. dah sah sah kalau aku singgah hang takde rumah.

uiks, di belakang korang di dalam pic itu ada satu lembaga tak bermata

Nizam Abdul Rahim said...

itu pompuan bertudung la bani! ntah sapa ntah..

Kamehameha Expert said...

apahal chelsea...cakap kat kawan ko peminat mati keras chelsea dan hindustan tu..chelsea akan merana lagi tahun ni..hahahaha..dgn malaysia pun terkepeh kepeh...apa daaaa....
syeih tu sokong chelsea sbb dia ingat deco tu adalah penyanyi lagu hindustan..deko ab to..

Kamehameha Expert said...

gua KAMEHAMEHA kat kepala hotak en.scolari 3 das..

KAAA..MEEE..HAAAA..MEEEE...HAAAAAAAA...

Nizam Abdul Rahim said...

ciput,
har har har..tak kemana chelsea tu!!
en. scolari mesti berhempasa pulas lepas ni..har har har
idup MU..!

kawaii_desu said...

bani, cuba eja seksyen tu penuh2 or guna ejaan yang lebih sopan... apa la....

nize, camna tiket free??? sapa bagi?? RM83 mahai tu...

kim salam kat peminaat mati keras chelsea tu ye hehe

Nizam Abdul Rahim said...

farah,
semua seks(seksyen)di kawasan shah alam adalah lucah & jalang! ada betul jika bani mengunakan 'seks' utk kata seksyen..
emm emm..tiket tu org bagi tanpa tahu siapakah yang sponsor sebenarnye!!

kawaii_desu said...

nize, kesian pada warga shah alam uhuhu... mana tau ni??

uik, kesponsoran yg tidak diketahui??? ada peminat ek

Nizam Abdul Rahim said...

farah, kat tepi jalan pun kite boleh tengok keseksian pompuan2 shah alam tahap kekepehan yang tak masuk akal..!!

kawaii_desu said...

huhu ntah 2 tu semua org luar hehe...

kem salam kat kawan peminat chelsea tu ha

Diyanazman said...

awek tudung biru tu sape? Iza ke?

Nizam Abdul Rahim said...

diyana..bukan la, iza peminat liverpool!!

kawaii_desu said...

iza tu sapa nize, maklumla farah ni tak berapa prihatin, bakal bini ka? hehe

kalau camtu bila kita nak makan nasik lemak eh silap nasik minyak nize, lekaih2 la,nanti harga lagi naik baruu tauuu

kan iza kan

Nizam Abdul Rahim said...

Uuu..Uuu..

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

merempit 0km/j ekk abg nize
ahahahahahahahha
pegi la repair bang
bahaya ooooo
ahaksss

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

jap jap jap
nak nyibuk gak misteri IZA
ceeeeeeewahhhhh!!


FK,
tak lama lg la abg nize kita nehhhh

kannnn???
ahaksss

Nizam Abdul Rahim said...

hana,
Uuu..Uu..
~aku adalah..insan yang tak punya.., duit emas perak dan harta bendaaa..~*lagu iklim

=P

Ayaq masak said...

Asal tak bwk kak iza tgk bola skaley.. apa la che'gu ni..

kawaii_desu said...

iza... di manakah kau...

nize nak buat business proposal uhuhu

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

cian iza kan girls????
ahahahahaha

Nizam Abdul Rahim said...

Uuu..Uuu...lariiii!!! =P

kawaii_desu said...

geng, mari kita hambat dan tambat nize pada pokok huhuhu

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

abg nize!
hana cadangkan abg nize update citer misteri IZA

boleh takkk????
**tanya abg nize dgn penuh lemah lembut sambil mengacukan pistol
ahahahhahaha

Nizam Abdul Rahim said...

Uuuu..Uu..tidakkkkk! =P kepeh kepeh

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

boleh la abg nize
ahahahaha

apapun...
updateeeee!!!!!