Sunday, July 13, 2008

Unplugged 3 - Kenangan Terindah - Samsons

Aaahhh...rakaman tertunda atas sebab memori kad hp perlu di formatkan balik..emm emm..ilang segala lagu dan fail penting itu.., dan sekali lagi aku merosakkan lagu tahap kekepehan paling tertinggi..! har har har..sila tutup telinga anda semua jika tidak sanggup mendengarkannye..!!
hana..,terimalah lagu gantian yang diminta sebagai ganti lagu anuar zen...sekian terima kasih! =)


Kenangan Terindah


Aku yang lemah tanpamu
Aku yang rentan karena
Cinta yang telah hilang darimu
Yang mampu menyanjungku

Selama mata terbuka
Sampai jantung tak berdetak
Selama itupun aku mampu untuk mengenangmu
Darimu...Kutemukan hidupku
Bagiku...kaulah cinta sejati

Uuuuuuu...uuuuu...uuuuuu

Bila yang tertulis untukku
Adalah yang terbaik untukmu
Kan kujadikan kau kenangan...***
Yang terindah dalam hidupku

Namun takkan mudah bagiku
Meninggalkan jejak hidupku
Yang telah terukir abadi
Sebagai kenangan yang terindah...

***rakaman terputus dengan sendirinye disitu..


9 comments:

Super Nia Hana said...

yeahhh!!!
*hana tepuk tangan sambil berdiri atas tower..

cayalah bang!!!!
bravo!!
cukup sempoi dan sporting!!

**tak sabar hana nk baca komen farah and abg bani
aahahahahah

Ayaq said...

part chorus che'gu nyanyi macam orang tengah tahan gelak. ahahahrakjaf

Super Nia Hana said...

setuju dengan ayaq!

kenapa nk gelakk??ada org cuit pinggangkah?

Nizam Abdul Rahim said...

hana,
ahahaha..thank you!
ada sempoi & sporting abiss ka hana?!..itu mesti la..baru ada mari..ahahaha =P

ayaq,
ahahaha..masa nak masuk korus tu, tiba2 muncul para-para menari ballet kat belakang che'gu..! itu yg nak tergelak tu..ahahaha..!!

hana,
**emm..itu la tu hana(menjawab soalan ke-2 hana!! =P

Abg Bani said...

aku rasa la...patutla jadi kenangan..sbb setelah mendengar si penyanyi menyanyi sebegini rupa, nak halau penunggun dan hantu merasuk pun bole.

paling aku tak tahan tu, part suara falseto yg ada campuran soprano tu. kompom bole dipraktikan utk halau segale jenis jin yg merasuk

Nizam Abdul Rahim said...

bani,
har har har...boleh halau jin ka?! har har har.. =P

Abg Bani said...

aku rasa hang bole praktikan pada cimiki tiap kali mak bapak dia ada niat nak gi giant kinrara.

Nizam Abdul Rahim said...

eh..sabtu itu hari, aku jumpe cimiki, wahh..! sungguh seronok dia menendang dengan ganas permainan muzik berputar itu..!! =P

Abg Bani said...

hang sebut tak kepeh kepeh kat cimiki?