Wednesday, November 12, 2008

..bujang susah!!

Hak hak hak..!! =P kepeh kepeh kepeh
[edited]
"nama sebenar buaya ini adalah
alcroco dilafonte" **disahkan oleh bani.

14 comments:

Ayaq masak said...

apa yang susahnye.. ada kerja, takyah tanggung orang lain (except parents la kan), makan minum cukup...

Abg Bani said...

aku nak mintak royalti!!!!!!!!!!!!!!!

aku tengok muka buaya tu ada sikit sikit mcm diyana tgh kelaparan

Nizam Abdul Rahim said...

ayaq,
buaya tu la yang susah,..tapi abg bani kamu pun susah jugakk...!! Uuuu uu..

bani,
hak hak hak..hang ambik gambar kat taman buaya melaka ka?! =P

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

kalu bujang susah kawen la bang
ahahahaha

*hana lari pecut

Abg Bani said...

hana ni main lari pecut je. ikat kaki tu kang

buaya tu kat taman buaya melaka. gamba tu bukan aku yg ambik hahahahahah

Nizam Abdul Rahim said...

hana,
fuuhhh...lari pecut 100m ni?!! ahahaha...tangkap hana baru tau =P

bani,
aku ingat nama dia memang bujang susah ler.. =P

Abg Bani said...

bukan la..nama dia alcroco dilafonte

Nizam Abdul Rahim said...

ahhh..sungguh canggih nama itu!!
macam coco crunch jekk..

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

akakakaka
hamboii sorang nk tambat kaki hana
sorang nk tangkap hana

cuba dulu la
ni bekas olahragawati sekolah nehhh

*tp dh makin berat
ahahahaha

Abg Bani said...

kalau berat hana oi, bukan olahragawati...jadi olahguniwati har har har

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

ye arr
olahragawati dolu

olaguniwati skang

memacam tul la abg bani nehhh
ahahaha

Nizam Abdul Rahim said...

Uuu..Uu..bukan olahkobiswati?!! ** Uuuu Uu...larikkk

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

kenapa kobis banggggg??
hana tak makn kobisssss
ahahahaha

Abg Bani said...

hana, nize tu kembar kobis, tp bukan kobis bunga sebab bulat, tapi dia kobis cina, kurus dan panjang hak hak hak. lariiiiiiiiiiiiiii (aku plak lari...)