Tuesday, November 4, 2008

...porsche hitam??!


Hak hak hak..!! Porsche Hitam tu bernombor plat WQY 7...nampak tak?buang masa jek.. keh keh keh =P

13 comments:

Abg Bani said...

jgn la tunjuk keter aku kat ramai org...

Nizam Abdul Rahim said...

hak hak hak...stereng dia saje pun blom tentu hang boleh beli!!? hak hak hak =P

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

hamboii..kata tak sesuai anuar zen kt blog abg
tp no plat igt plak
ahaksssssss

Abg Bani said...

stereng kalau aku bole beli mesti dah kene rembat dgn cimiki tu

Ayaq masak said...

keta sapa tu? (yg pasti bukan keta abg bani)

Kamehameha Expert said...

apa dosa cimiki sehingga difitnah curi stereng bani??...

Nizam Abdul Rahim said...

hana,
ingat la..sebab hana minat anuar zen.!hak hak hak..

bani,
cimiki ada stereng mclaren jek!!

ayaq,
keta anuar zen...

ciput,
putss...bani tu dia tadak sapa dah dia nak tuduh, cimiki jadi mangsa!! =P

shanaz said...

apa maksud citer ni wei..

Nizam Abdul Rahim said...

shanu,
ahahaha..kamu mencari konotasi citer ini!! ahahaha..bebaskan minda kamu..! =P kepeh kepeh

Diyanazman said...

konotasi tu apa? kenapa aku buang masa sgt ni?? gamba dah la blur.. adusss

Nizam Abdul Rahim said...

diyana,
konotasi=makna tersirat..
ahahaha...diyana pun turut membuang masa!! ahahaha.. =P

kawaii_desu said...

adakah gambaq ini diambil semasa nize dalam kebakaran?? berasap saja ni??

Nizam Abdul Rahim said...

farah..bukan la, hp kamera kelabu asap..!! ahh..kepeh kepeh