Thursday, November 13, 2008

..mati keras dengar Video Karaeoke ni!!





Uuu..Uuu..boleh mati keras dengar video karaeoke!! =P sedih..rindu..dendam kesumat..hak hak hak..gila microphone tul housemate aku nih.. ahhh kepeh kepeh kepeh
**sila dengar sambil minum kopi, ia lebih menyeronokkan..

18 comments:

Abg Bani said...

kalau la cimiki dengar si penyanyi ni nyanyi live, langsung la tak tido malam budak kecik tu....dia ngeri..ngeri lagi dari melihat makhluk halus kat bukit giant kinrara tu....

Nizam Abdul Rahim said...

hak hak hak...gila ngeri!! hak hak hak =P

Abg Bani said...

kalau dengar sambil minum kopi mau tersembur nih

Nizam Abdul Rahim said...

aku sebenaqnye bani, masa dok rakam ni pun tak leh tahan dah..rasa nak terberak pun ada menahan gelak.. =P

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

alaaaaaaaaaa
takleh tgk!!!

Nizam Abdul Rahim said...

emm emm..cuba lagi hana! :)
cuba lagi..

Abg Bani said...

mungkin kalau hana berlari video tu akan muncul

Ayaq masak said...

apakah tujuan meminom kopi sambil dgr vid karok?

Abg Bani said...

ayaq mcm la tak kenai cikgu ayaq tu...dia mmg gila....

Nizam Abdul Rahim said...

ayaQ,
supaya kamu dapat menyembur orang disebelah kamu!! itulah tujuannya..hak hak hak =P kepeh kepeh

bani,
hang tu yang gila..!! **aku sebagai pemangkin atau bagi buah fikiran saje.. =P

Abg Bani said...

apa apa pun, nanti bulan 8 sediakan karaoke. aku akan membuat persembahan bergandingan bahu dgn azman, diyana dan cimiki. oleh itu, kumpulan kami dinamakan 'The Cimikeers' ooo yeahhhh

Nizam Abdul Rahim said...

ape bulan 8?! kenape tak bulan 12 ke?! lagi baik bulan 3!! Uuu uu...'The Cimiketeers' tul..!! hak hak hak =P

Abg Bani said...

kura kura dalam perahu....cissssssssss...tak ngaku lagi konons

Nizam Abdul Rahim said...

caittt...pantun satu rangkap!! =P hak hak hak

Abg Bani said...

tu bukan pantun...tu slogan

kawaii_desu said...

Nize kita sangat kasihan pada Rahmat tu sebab seolah2 dia yg berSUMBANGSIH... miming mulut sama pulak tu

kita jugak rasa sgt pening tgk video ini... yg tgh rakam tu tgh mabuk ka??? or tak tahan dgr kemerduan suara si penyanyi tu

sadis betoi

tgh hembus idong tanpa was wass

Nizam Abdul Rahim said...

ahaha..farah, video macam mabuk tu sebab tak tahan gelak!! hak hak hak =P

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

dah cuba berat dan beri bang
taklehhh