Monday, September 15, 2008

Bila Berbuka ada si............! ceh potong stim.. =P

Hari minggu itu hari, aku berbuka di rumah abang aku..dapat la jumpe 2 orang anak sedara si Hazim & Farisha setelah 2-3 minggu tak jenguk tengok mereka ni..tapi lepas berbuka nasik kerabu(kak ipar buat sendiri best woo..!)
tiba-tiba aku terdengaq suara raksasa purple kat bawah ni..!!? adoiiii..si barney ..cehh potong stim tul..anak sedara ku peminat barney rupenye =P kepeh kepeh kepeh

18 comments:

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

ag nizewatashi takleh tgk1!!p nk tgk!
nk tgk!
nk tgk!

*hana lompat setempat

Diyanazman said...

barney... bani... mereka tu suma mmg menjengkelkan!

Nizam Abdul Rahim said...

hana,
ini mesti....!!? emm emmm..takyah cakap lah

diyana,
iye...,sungguh menjengkel kalbu!!

Abg Bani said...

hana, jgn tengok buat sakit ati je

diyana, barney dan bani sebenarnya cetusan minda penyeri hati

nize, hang jangan ingat hang bole lari dari aku. kalau kat tv3 ada 'kekasih ku seru' kat sini ada citer baru 'bani ku seru'

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

ahahahahahahha
bertylkah abg bani???

ekekekekke
mesra sgguh ehhh

kawaii_desu said...

nize, nampaknya dah kena sumpah dgn nize. umpama iklan Digi, instead of having mahluk kuning to follw you, ada makhluk purple pulak yg ngekor...

I WILL FOLLOW YOU... heheh
tau.. nize cayang bani, i mean barney

Nizam Abdul Rahim said...

farah...
errr..adoi la pening pala saya bila muncul raksasa purple itu!! fobiaaaaaaAAAAAaaa.. =P

Abg Bani said...

makhluk purple itu tidak berani utk mengekori ferod takut dikerjakan habis habisan ataupun dicederakan.

kawaii_desu said...

bani: sadap you
hang ni posa ka tak???

Abg Bani said...

dei tanggechi...aku posa la. pahala posa tu ada ke takde, aku tak tau la har har har

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

uwa...scarynya...pakcik barney ni nyanyiiii
mimpi ngeri watashi bermula

Nizam Abdul Rahim said...

ahahaha...kann?! dan nyanyian itu hana akan terbawa-bawa kedalam mimpi bertahun-tahun lamanye..!! =P

Ayaq masak said...

ahah kawan yang slalu saya lepak bilik dia tu pun ada jugak benda alah ni! ah fobia sungguh kalau tiba2 tetengah malam benda ni bernyanyi!

Abg Bani said...

tetiba ayaq berbibir ning baizura hak hak hak

Nizam Abdul Rahim said...

ayaQ,
benda tu kalu bunyi tgh2 malam tu kira dah bertukar menjadi hantu barney dah tu... =P

bani,
har har har..seksi bangat bibir tu! har har har..

kawaii_desu said...

nize, mana seksi, bibiaq ning ka beyounce ??

Abg Bani said...

angelina jolie laaaaa...kedua, jessica alba dan ketiga eva mendez

Nizam Abdul Rahim said...

tapi beyonce jugak pilihan ku..!! selain dari mak jah..! =P