Monday, September 22, 2008

..persoalan menjelang hari raya!! =P


[Edited]

Petikan berita terkini..!!

Turunkan harga minyak tidak lama lagi
22/09/2008 1:28pm

PUTRAJAYA 22 Sept. - Keputusan sama ada harga runcit minyak akan dikurangkan daripada harga semasa akan diputuskan dalam tempoh dua, tiga hari lagi, kata Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.

``Kabinet akan membuat keputusan itu (menurunkan harga minyak), katanya pada sidang akhbar selepas taklimat di Kementerian Kewangan di sini hari ini.

18 comments:

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

wekekekeekek
persoalan hana ms hari raya

"cukup tak nk wat belanja lps raya"

:P

Nizam Abdul Rahim said...

ahahaha..
banyak shopping ni..sampai abis duit ek..?!!

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

det raya laabg nize
ahahaha
anak buah makin ramai
sepupu kecik punsatu batilion

Abg Bani said...

posa dah nak abis kan nize, tapi hana tak pelawa pun nak berbuka kat rumah dia kan kan kan nize kan kan kan

Nizam Abdul Rahim said...

aaa..iye la,
bila hana nak ajak abg & abg bani bukak posa nih?! =P

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

hana jauhhhh tau bang
igt dekat ke?
kalo dekat hana pi hantar tukar2 juadah dah

mmuahahhahaa

Abg Bani said...

tak yah hantar ke rumah. kitaorg pi ke rumah terus heh heh heh. jauh di mana?

Nizam Abdul Rahim said...

emm emm..boleh diterima alasan hana tu!

Diyanazman said...

aku tanak komen apa2 untuk kasik can kat bani n nize ngorat hana

Abg Bani said...

pertama kali dalam sejarah diyana bersopan santun

Ayaq masak said...

Persoalan ayaq menjelang hari raya:

BILE LA ASSIGNMENT AKU NAK HABIS NI???

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

ahahahahhahaha
jgn la begitu
malu dinasourlah watashi

Nizam Abdul Rahim said...

ayaQ,
emm emm..sila siapkan sebelum raya! tima kasih.. =P

hana,
ahahahaha.. =P

Abg Bani said...

minyak apa yg turun? minyak masak? minyak rambut? minyak zam zam. laporan tak lengkap tu

Nizam Abdul Rahim said...

aku ingat minyak nyiur kottt..ahh kepeh kepeh kepeh =P

Inah said...

slamat hari raya abg nize!!

dr org jauh :)

kawaii_desu said...

bani & nize: minyak apa lagi??? muahaha

Nizam Abdul Rahim said...

Uuuu..Uuu..farah, minyak dhab!! =P