Monday, September 8, 2008

terjumpa citer 'Toriton'




Emm..emm..yang aku ingat citer ni masa kecik² dulu..,
ikan lumba² dan juga boomerang itu...
Zaman ni, budak² mengilai boomerang..masing² mencari kayu papan untuk menghasilkan boomerang itu!! keh keh keh..asal jadi bentuk V, kira boomerang lah tu..
dan hanya kenangan² itu saja yang dapat aku imbas kembali dalam memori kepala otakku ini..kepeh kepeh kepeh =P
tapi kenape ikan lumba² menjadi tungangan..kenape tidak motor bot..atau jet ski aje?! mungkin juga lebih sesuai kapal selam..keh keh keh

12 comments:

Abg Bani said...

ooo..begitu zaman kanak kanak ko...aku ketika zaman itu sibuk membaca encyclopedia dan juga buku chemistry. dan kalau waktu lapang, aku pegi melihat alam sekeliling dan cuba mencari jawapan pada setiap kehidupan dunia

Nizam Abdul Rahim said...

bani..hang sungguh genius,patutla masa tu hang dok pikir macam mana nak buat jet pejuang!! keh keh keh..sungguh ajaib sekali =)

Abg Bani said...

kalaula aku tidak tertelan secawan penuh semut, pasti aku masih lagi genius sehingga sekarang

Nizam Abdul Rahim said...

keh keh keh..emm emmm jadi bengap sepanjang hayat! =P kepeh kepeh kepeh

Abg Bani said...

aku tak bengap...tapi pemalu je....

Nizam Abdul Rahim said...

Uuu..uu..hang pemalu yang tak reti malu! har har har..

Abg Bani said...

aku pemalu lagi disegani dan bersopan santun..arghhhhh aku nak makan jugak pulut ayam

Kamehameha Expert said...

ton ton toriton...ton ton toriton..

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

watashi takleh tgk pun video tuuuuu

Abg Bani said...

sbb hana tak leh tengok adalah sebab tak leh tengok kot hak hak hak

Nizam Abdul Rahim said...

ciput,
camtu ka? sound effect ka?!

hana,
sebab hana kena masak pulut ayam panggang utk abg & abg bani kamu...baru boleh tgk videoclips tu! =) keh keh keh

bani,
hang selagi tak dapat pulut ayam..takleh dok diam ek?! =P kepeh-³

Abg Bani said...

aku kira mcm hungry ghost yg mengganas la...selagi tak dapat makanan yg aku idamkan, selagi tu la aku tak leh dok diam