Wednesday, September 24, 2008

.. satu kejadian menjelang hari raya! episod 2

gambar hiasan saje!!

ahhh..keta ku masuk bengkel hari ni, sebenarnye semalam aku dah rase lain macam jek bila start engine keta tu..! macam jalan 3 selinder jek..
dalam hati ku berkata..'ini mesti plug..takde lain dah ni!'
tapi bila hantar ke pomen semalam..nah ko, gasket head bocor...ahhh mau abis seratus dua jugak ni! adehhhh mau meletup pala aku ni, cam letupan bontot jet gambar kat atas tu!!..kepeh kepeh kepeh =P

8 comments:

Abg Bani said...

gasket buat rendang bole tak?

Ayaq masak said...

huhuhu bersabolah..

Nizam Abdul Rahim said...

bani,
gasket juga boleh buat asam pedas..! =P

ayaq,
baikkklah!..huhuhu

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

wahh...nampak gayanya..raya ni..abg nize la yg kena kutip duit raya kt anak2 buah lak
ahakssss

Nizam Abdul Rahim said...

hana,
ahahaha..anak buah tak paham lagi apa itu duit raya!! uhuhuhu.. =P

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

wahh...nampak gayanya..raya ni..abg nize la yg kena kutip duit raya kt anak2 buah lak
ahakssss

Kamehameha Expert said...

gasket bocor kena seratus dua..kira murah la beb...kat mana lu servis.?

Nizam Abdul Rahim said...

ciput,
ya.., pomen TNB yang aku buat oberhaul dulu tu..!kat umah aku shah alam ni..