Thursday, September 18, 2008

bila berubah jadi macam ni..!! =P

Pengetua Sekolah Buta Huruf - memang sesuai dengan karektor seorang pengetua sekolah..dengan bertali leher berbelang-belang, berbaju kot dan berkaca mata..dengan air muka yang ceria menunjukkan perjalanan atau tugas sebagai pengetua sekolah berjalan dengan lancar..tidak hairan lah sebab anak-anak muridnya tua-tua belaka..!!

Ahli Muzik Ternama - ada tokoh sebagai ahli muzik atau musician terkenal juga ternama..dari pemakaiannya kita boleh menilai beliau begitu menjaga imej..dan dari air muka yang juga ceria itu..nampaknya kerjaya sebagai artis berjaya berkembang di seluruh pelosok dunia..juga dikenali sebagai The King of Guitar..

Cikgu Sekolah Memasak - jika dilihat pada rambutnya sungguh seperti citer 'gadis dari bintang' saja..walaupun rambut beliau begitu tapi bakat memasaknya sukar ditandingi..sehinggakan beliau telah membuka sekolah memasak dan cawangan-cawangan sekolah memasak beliau telah berkembang keseluruh tanah melayu..kita dapat lihat dari wajah yang ceria itu..beliau sangat berjaya!! sekolah memasak beliau juga dikenali dengan tagline 'mari memasakkkkk..weeee!!!'

Tukang Jahit Ternama - ada tokoh sebagai tailor terkenal juga ternama..dari pemakaiannya kita boleh nampak kepakaran dalam bidang jahitan..dan dari air muka yang juga ceria itu..nampaknya perniagaan beliau berjaya berkembang di seluruh pelosok dunia..juga dikenali sebagai Super Tailor.. dan mungkin jugabeliau bertukar kerjaya kepada navy(tentera laut) =P kepeh kepeh kepeh

16 comments:

Diyanazman said...

hahahahhaah!!! kenapa rambutku sarang tebuan Nize??? hahaha! dah la tu muka pulak senget! kehkeh

tapi Azman-chan sangat comel hahahaha! Buru besar itu badannya saya teka mesti macam arnold susahnakeja....heheheheee

Nizam Abdul Rahim said...

diyana,
jika dikaji tubuh dengan kepala..seperti sudah lari 'alignment'nye..keh keh keh, dah abis adjust la diyana..malas nak pilih gambar lagi..
tapi azman-chan sebagai artis mesti la jaga badan.. =P

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

err...watashi mmg tak paham motip n3 ni
kt page abg bani pun sama

Abg Bani said...

pengetua sekolah buta huruf-mengingatkan aku pada pemain kerincing orkestra rtm

ahli muzik ternama-mengingatkan aku pada brader yg bukak kedai kaset 'studio 80' di bandaraya kampung ku

cikgu sekolah memasak-rambut dia jadi mcm tu mesti masa dia pasang blender terkena renjatan elektrik

tukang jahit ternama-terpancar cahaya keimanan di raut wajahnya

hana, jangan layan diaorg ni. diaorg ni semua tgh mengalami renjatan simpulan sengal di otak diaorg

Nizam Abdul Rahim said...

hana..
kalo membuat tikar mengkuang..ia dipanggil motif 'flora'
tapi yang ini tidak bermotifkan ape-ape..hanya membuat keje yang tidak berfaedah saje.. =P kepeh kepeh kepeh

Nizam Abdul Rahim said...

bani..
fenomena ini hanya sementara sahaja..! ahh...sungguh tidak berfaedah.. =P

Abg Bani said...

fenomena ketika lapar dan dahaga hark hark hark

Diyanazman said...

Ya Allah.. aku ketawa tahan tak kuar suara dah nak putus urat kentut.. ahhahaaaa

Abg Bani said...

confirm la lepas ni diyana meroyan

shanaz said...

har har har
*gelak bergolek golek sambil menendang buntut pak japaq apebile melihat gmbr2 tersebut*

Kamehameha Expert said...

sekali tgk..gambaq atas tu bukan macam pengetua ..tapi..macam barack obama dan malcolm x pun ada.

Nizam Abdul Rahim said...

shanu,
ahh..5 bintang utk kamu! kerana membuat komen di sini..tima kasih!! =)

Nizam Abdul Rahim said...

ciput,
emm emm...mungkin kah pengetua ada pertalian darah dengan mereka itu?! kepeh kepeh kepeh =P

kawaii_desu said...

diyana rambut hang macam hairspray...

azman chan nampak innocent saja

nize, nampak sgt berkaliber cam guru besau cerita masam2 manis

bani, no comment

Ayaq masak said...

kak d boleh join pelakon hairspray hahaha

Nizam Abdul Rahim said...

farah & ayaQ..
hairspray tu cerita rupanya?!..ingatkan ape..ic ic